При нужда да се възползвате от застраховката "Помощ при пътуване"

При необходимост от спешна медицинска или правна помощ при пътуване в чужбина, моля, свържете се с Асистиращата компания Глобъл Сървисис България на

телефон +359 2 850 89 89

e-mail: assistance@globalservices.bg

След потвърждение на застрахователното покритие, Асистиращата компания ще поеме организацията и/или заплащането на лечението, таксите и/или репатрирането на Застрахования, според условията по сключената застраховка.
Ако не сте успели да се свържете с Асистиращата компания или по друга причина се е наложило да заплатите медицински услуги извън България, всички документи по случая трябва да се изпратят на Застрахователя в най-кратък срок след завръщането Ви.

  • Стъпка 1
    Уведомяване за събитие
    1. Чрез незабавно уведомление на АСИСТИРАЩАТА КОМПАНИЯ на тел.: + 359 2 850 89 89, но не по късно от три работни дни от узнаването за застрахователното събитие.
    2. Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси
  • Стъпка 2
    Необходими документи към Заявлението за изплащане на обезщетение

    Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.

    1. Медицински разходи:
      • Медицински документи от проведения преглед (медицински доклад, рецепти);
      • Оригинали на платежните документи, изследвания и закупени медикаменти.
    2. Загуба/закъснение на личен багаж:
      • Уведомление до авиокомпанията за закъснението на багажа;
      • Билет за съответния полет;
      • Изходящ от авиокомпанията документ, доказващ събитието и връщането на багажa Ви, (с дати и часове.)
    3. Закъснение на багаж, превозван със самолет, с повече от 6 часа:
      • Оригиналите на всички платежни документи, с които да удостоверите закупуването на вещите от първа необходимост;
      • Документ от авиопревозвача, удостоверяващ часа на закъснение на багажа.

    В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.

  • Стъпка 3
    Срокове за получаване финално решение по заведената претенция
    1. Застрахователят се произнася до 15 /петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
    2. Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни
  • Стъпка 1
    Уведомяване за събитие
    1. Чрез незабавно уведомление на АСИСТИРАЩАТА КОМПАНИЯ на тел.: + 359 2 850 89 89, но не по късно от три работни дни от узнаването за застрахователното събитие.
    2. Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси
  • Стъпка 2
    Необходими документи към Заявлението за изплащане на обезщетение

    Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.

    1. Медицински разходи:
      • Медицински документи от проведения преглед (медицински доклад, рецепти);
      • Оригинали на платежните документи, изследвания и закупени медикаменти.
    2. Загуба/закъснение на личен багаж:
      • Уведомление до авиокомпанията за закъснението на багажа;
      • Билет за съответния полет;
      • Изходящ от авиокомпанията документ, доказващ събитието и връщането на багажa Ви, (с дати и часове.)
    3. Закъснение на багаж, превозван със самолет, с повече от 6 часа:
      • Оригиналите на всички платежни документи, с които да удостоверите закупуването на вещите от първа необходимост;
      • Документ от авиопревозвача, удостоверяващ часа на закъснение на багажа.

    В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.

  • Стъпка 3
    Срокове за получаване финално решение по заведената претенция
    1. Застрахователят се произнася до 15 /петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
    2. Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни
Свали
Вътрешни правила за уреждане на претенции
Свали
Уведомление за щета
Свали
Вътрешни правила за уреждане на претенции
Свали
Уведомление за щета