При нужда да се възползвате от застраховката "Помощ при пътуване"
телефон +359 2 850 89 89 e-mail: assistance@globalservices.bg
След потвърждение на застрахователното покритие, Асистиращата компания ще поеме организацията и/или заплащането на лечението, таксите и/или репатрирането на Застрахования, според условията по сключената застраховка.
Ако не сте успели да се свържете с Асистиращата компания или по друга причина се е наложило да заплатите медицински услуги извън България, всички документи по случая трябва да се изпратят на Застрахователя в най-кратък срок след завръщането Ви.
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез незабавно уведомление на АСИСТИРАЩАТА КОМПАНИЯ на тел.: + 359 2 850 89 89, но не по късно от три работни дни от узнаването за застрахователното събитие.
- Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси
-
Стъпка 2
Необходими документи към Заявлението за изплащане на обезщетение
Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.
- Медицински разходи:
- Медицински документи от проведения преглед (медицински доклад, рецепти);
- Оригинали на платежните документи, изследвания и закупени медикаменти.
- Загуба/закъснение на личен багаж:
- Уведомление до авиокомпанията за закъснението на багажа;
- Билет за съответния полет;
- Изходящ от авиокомпанията документ, доказващ събитието и връщането на багажa Ви, (с дати и часове.)
- Закъснение на багаж, превозван със самолет, с повече от 6 часа:
- Оригиналите на всички платежни документи, с които да удостоверите закупуването на вещите от първа необходимост;
- Документ от авиопревозвача, удостоверяващ часа на закъснение на багажа.
В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.
-
Стъпка 3
Срокове за получаване финално решение по заведената претенция
- Застрахователят се произнася до 15 /петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
- Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез незабавно уведомление на АСИСТИРАЩАТА КОМПАНИЯ на тел.: + 359 2 850 89 89, но не по късно от три работни дни от узнаването за застрахователното събитие.
- Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси
-
Стъпка 2
Необходими документи към Заявлението за изплащане на обезщетение
Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.
- Медицински разходи:
- Медицински документи от проведения преглед (медицински доклад, рецепти);
- Оригинали на платежните документи, изследвания и закупени медикаменти.
- Загуба/закъснение на личен багаж:
- Уведомление до авиокомпанията за закъснението на багажа;
- Билет за съответния полет;
- Изходящ от авиокомпанията документ, доказващ събитието и връщането на багажa Ви, (с дати и часове.)
- Закъснение на багаж, превозван със самолет, с повече от 6 часа:
- Оригиналите на всички платежни документи, с които да удостоверите закупуването на вещите от първа необходимост;
- Документ от авиопревозвача, удостоверяващ часа на закъснение на багажа.
В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.
-
Стъпка 3
Срокове за получаване финално решение по заведената претенция
- Застрахователят се произнася до 15 /петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
- Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни