Онлайн услугите на Групама поетапно се връщат към нормален режим на работа

Уважаеми клиенти и партньори,

Информираме Ви, че системите и всички онлайн услуги на Групама поетапно се връщат към нормален режим на работа. На този етап поради технически затруднения недостъпен остава националният ни телефон 0700 123 32.

В работно време в делнични дни центърът за обслужване на клиенти на Групама е достъпен както на e-mail office@groupama.bg, така и на следните телефони:

За въпроси свързани с автомобилно, имуществено и живото застраховане:

+ 359 876 154 335
+ 359 875 335 109
+ 395 875 335 230
+ 359 878 335 063
+ 359 876 029 483
+ 359 877 365 445 (за клиентите, ползващи застраховки, свързани с банкови продукти, предоставени от Банка ДСК АД)

За връзка с наш оператор по въпроси свързани със Здравна застраховка и Застраховка за Вашето пътуване, можете да се свържете с нас на следните телефони:

✅+ 359 877 365 370
✅+ 359 876 029 476

    както и да ни пишете на е-mail: claims.health@groupama.bg

Запази час за преглед

Можете бързо и лесно да запазите часове за медицински преглед във връзка с Вашата здравна застраховка през порталите на SuperDoc и MyHealth, както и след регистрация в нашия клиентски портал MyGroupama

За завеждане на претенции по Здравна застраховка
За завеждане на претенции по Здравна застраховка
За завеждане на претенции по Вашата здравна застраховка, може да направите регистрация или да обновите старата си регистрация в Клиентския портал MyGroupama.


Нашите офиси също са на Ваше разположение.

Поднасяме нашите извинения  в случай на причинено неудобство!

С уважение,

Екипът на Групама