Обратно към Новини

Групама отново е шампион по отношение на клиентската удовлетвореност при щети по КАСКО и Имущество

22 October 2024

Групама е шампион в обслужването, постигайки рекордно високо ниво за клиентска удовлетвореност за обслужването на щети в сегментите Каско и Имущество и през 2024 г.

Външно проучване за удовлетвореност при щети, показва високо ниво на препоръка /Net Promoter Score/ от страна на клиентите на Групама - 67 пункта общо за сегментите Каско и Имущество спрямо средното средното ниво на препоръка за 2024 г., което е 46 пункта. Това откроява компанията като №1 в клиентската удовлетвореност за 4-та поредна година.

При десетстепена скала на нивото на удовлетвореност, нивото на удовлетровеност от услугите по Каско на Групама е 9,28 при средно за пазара от 8,31, както и 8,88 по Имущество при средно за пазара от 8,51.

Клиентите на Групама изразяват изключително задоволство от редица показатели в услугите на Групама при щета в Каско сегмента:

  • 99% Удовлетвореност от бързото обслужване и от онлайн регистрирането на щета

  • 98% Удовлетвореност от лесния оглед при щета

  • 95% Одобрение на цялостното обслужване при регистриране на щета

  • 93% Удовлетвореност от обезщетението

За имуществените ни застраховки клиентите отново посочват лесните процеси, бързината на регистрация на щети и отношението по време на обслужване като ключови фактори за удовлетвореност на нашите клиенти:

  • 99% Удовлетвореност от лесния оглед при щета

  • 99% Удовлетвореност от условията за изплащане на щети 

  • 96% Одобрение на цялостното обслужване при регистриране на щета

  • 92% Удовлетвореност от обезщетението

Данните за клиентската удовлетвореност са от маркетингово проучване, направено по поръчка на Групама от агенция "Прагматика" сред 1400 души.


Сподели