Групама отново е шампион по отношение на клиентската удовлетвореност при щети по КАСКО и Имущество
22 October 2024
Групама е шампион в обслужването, постигайки рекордно високо ниво за клиентска удовлетвореност за обслужването на щети в сегментите Каско и Имущество и през 2024 г.
Външно проучване за удовлетвореност при щети, показва високо ниво на препоръка /Net Promoter Score/ от страна на клиентите на Групама - 67 пункта общо за сегментите Каско и Имущество спрямо средното средното ниво на препоръка за 2024 г., което е 46 пункта. Това откроява компанията като №1 в клиентската удовлетвореност за 4-та поредна година.
При десетстепена скала на нивото на удовлетвореност, нивото на удовлетровеност от услугите по Каско на Групама е 9,28 при средно за пазара от 8,31, както и 8,88 по Имущество при средно за пазара от 8,51.
Клиентите на Групама изразяват изключително задоволство от редица показатели в услугите на Групама при щета в Каско сегмента:
-
99% Удовлетвореност от бързото обслужване и от онлайн регистрирането на щета
-
98% Удовлетвореност от лесния оглед при щета
-
95% Одобрение на цялостното обслужване при регистриране на щета
-
93% Удовлетвореност от обезщетението
За имуществените ни застраховки клиентите отново посочват лесните процеси, бързината на регистрация на щети и отношението по време на обслужване като ключови фактори за удовлетвореност на нашите клиенти:
-
99% Удовлетвореност от лесния оглед при щета
-
99% Удовлетвореност от условията за изплащане на щети
-
96% Одобрение на цялостното обслужване при регистриране на щета
-
92% Удовлетвореност от обезщетението
Данните за клиентската удовлетвореност са от маркетингово проучване, направено по поръчка на Групама от агенция "Прагматика" сред 1400 души.