Каско и Домашно имущество от Групама с изключително високи стойности на цялостна клиентска удовлетоверност и препоръка при щети
17 December 2021
За застраховка Каско на Групама цялостната удовлетвореност на клиентите е с оценка от 9,30 при средна оценка за пазара 8,45. Нивото на препоръка за този застрахователен продукт е 79% при средна оценка за пазара 42%.
Изключително добри резултати по тези два показателя постига и застраховка Домашно имущество на Групама. Цялостната удовлетвореност на клиентите за нея е с оценка 8,85 при средна оценка за пазара 8,42. Нивото на препоръка достига 62% при средна оценка на пазара 45%.
Освен по тези ключови показатели, застраховките Каско и Домашно имущество на Групама се представят изключително добре и по критерии, свързани с качеството на обслужване на предоставяната услуга.
Застраховка Каско от Групама е оценена с максималните 100% по показатели като бързо обслужване при регистриране на щета и качеството на отстраняване на щетата. Размерът на изплатеното обезщетение е с оценка 99%, а цялостното обслужване в случаи при подаване на щета по застраховката достига 97%.
Тези показатели остават изключително високи и за застраховка Домашно имущество на Групама. Бързото обслужване при регистриране на щета достига клиентска удовлетвореност от 95%. Лесното осъществяване на оглед на щета е 97%. Цялостното обслужване при подаване на щета по застраховка Домашно имущество, изплащане на обезщетението и отстраняване на щетата достига 94%.
Резултатите от проучването на агенция на Прагматика се базират на отговорите на 1400 души – градско население (мъже и жени) от цялата страна. Обект на проучването са водещи застрахователни компании в България.
Постигнатите от Групама България резултати се дължат на дългосрочната стратегия на компанията непрекъснато да подобрява и надгражда портфолиото си от застрахователни продукти и качеството по тяхното предлагане и обслужване.