Групама създаде нова дигитална услуга за своите клиенти - My Groupama
06 January 2022
Новосъздаденото дигитално пространство е вече факт и чрез него клиентите на Групама ще имат възможност да създават свой профил, от който да управляват ключови процеси, свързани със застраховките им, като например плащане на вноски по полици, регистриране и проследяване на статус по щета, промяна на данни по полица, резервиране на първоначален оглед на автомобил, подновяване на полица, консултиране на календар с промоции и кампании и др.
Функционалността, с която My Groupama стартира, е модул за заплащане на поредна вноска по полица, като от услугата могат да се възползват както частни клиенти на Групама, така и клиенти - юридически лица. В онлайн платформата на Групама за крайни клиенти също така могат да бъдат сключвани онлайн имуществени застраховки, застраховки при пътуване в чужбина, както и да се заяви полица за автомобилна застраховка.
В съответствие с тенденцията за все по-активно дигитализиране в застрахователната индустрия, клиентският портал My Groupama ще бъде развиван и надграждан и в рамките на годината ще бъдат лансирани още стойностни за клиентите на компанията услуги.
„Днес компанията ни обслужва повече от 500 хил. клиенти в цялата страна и изграждането на доверие и близост с тях е фундаментална част от мисията на Групама не само в България, но и на международните пазари, на които оперираме. За нас е чест и привилегия постоянно да създаваме за нашите клиенти и партньори иновативни начини на комуникация и обслужване, които да засвидетелстват още повече за тяхната удовлетвореност от продуктите и услугите ни“, сподели госпожа Селин Болар, изпълнителен директор на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД.