Уведомление до клиентите на туроператор „София Тур и Холидей“ ЕООД
20 December 2017
Уважаеми клиенти,
Във връзка с обявяване в несъстоятелност на туроператор „София тур и Холидей“ ЕООД ви информираме, че туроператорът има сключена полица „Отговорност на Туроператора“ в „Групама Застраховане“ ЕАД валидна от 14.12.2016 г. до 13.12.2017 г.
Уверяваме ви, че ще окажем пълно съдействие на всички потърпевши, сключили договор и заплатили нереализирано пътуване в периода 14.12.2016 г. - 13.12.2017 г. и ще направим всичко възможно да получат своето обезщетение във възможно най-кратък срок.
Молим клиентите на „София тур и Холидей“ ЕООД да се свържат с нас на тел. 0700 123 32 възможно най-скоро и да подадат претенция за обезщетение на e-mail адрес: sos@groupama.bg или във всички офиси на Застрахователя.
В периода 20.12.17 г. – 22.12.17 г. офисите на „Групама Застраховане“ ЕАД ще работят с удължено работно време както следва:
Централен офис:
гр.София 1124
бул. Цариградско шосе № 47А, Блок В ет.3
Удължено работно време на 20.12.17 г. : 08:30 ч. – 20:00 ч.
Удължено работно време на 21.12.17 г. : 08:30 ч. – 19:00 ч.
Удължено работно време на 22.12.17 г. : 08:30 ч. – 18:00 ч.
Агенции на Групама в гр. София и страната
Удължено работно време на 20.12.17 г.: 08:30 ч. – 19:00 ч.
Удължено работно време на 21.12.17 г.: 08:30 ч. – 18:00 ч.
Удължено работно време на 22.12.17 г.: 08:30 ч. – 18:00 ч.
За предявяване на претенция е необходимо клиентите да попълнят „Уведомление за щета за застраховка Отговорност на туроператора“ и да предоставят следните документи:
- Договор със „София тур и Холидей“ ЕООД за предоставяне на туристическа услуга /оригинал или нотариално заверено копие/
- Платежни документи, доказващи извършеното от Вас плащане по договора за организирано туристическо пътуване - / оригинал* или нотариално заверено копие /
- Фискален бон в оригинал – за плащания в брой и с банкова карта;
- Квитанция в оригинал - за плащания с карта;
- Заверено от банка копие от платежно нареждане – за плащания по банков път.
- Писмени откази за изпълнение на резервации /туристически услуги/, поради неплащане на „София тур и Холидей“ ЕООД от страна на доставчици /авиокомпании, транпортни фирми, хотели, посрещащи туроператори, ресторанти и др./
- Писмен отказ от страна на „София тур и Холидей“ ЕООД да Ви възстанови дължимите суми за непредоставените услуги. (Писменият отказ следва да бъде подписан от законен представител на „София тур и Холидей“ ЕООД и да съдържа причините за отказа да Ви бъдат възстановени дължимите суми)
- Удостоверение или фактури, ако има такива, издадени от контрагентите или доставчиците на Застрахования за дължимите от последния суми.
- Удостоверение/сертификат, издаден от Банка за банкова сметка (IBAN) на името на Бенефициента на обезщетението /лицето, заплатило за туристическите услуги по договора/.
- Копие от лична карта на бенефициента на обезщетението.
За повече информация, моля позвънете на тел.: 0700 123 32. Нашите експерти ще ви окажат пълно съдействие при регистрация на застрахователното събитие и ще ви дадат указания за следващите стъпки, които е нужно да предприемете.
Екипът на „Групама Застраховане“ ЕАД