Обратно към Новини

Обслужване на клиенти на Групама в условия на извънредна ситуация с COVID-19

12 November 2020

Уважаеми клиенти,

Предвид засилването на противоепидемиологичните мерки в страната и с цел опазване на Вашето здраве и това на Вашите близки, Ви предлагаме възможността да се възползвате от нашите дистанционни методи за обслужване:

  • При необходимост от информация за застрахователна премия по продукти „Гражданска отговорност“ на автомобилистите, Каско „Престиж“, имуществена застраховка „Любим дом“ и застраховка „Помощ при пътуване“ – използвайте електронните ни форми за заявка към всеки продукт на https://www.groupama.bg/bg или се свържете с отдел „Обслужване на клиенти“ - на тел. 0700 123 32, или на имейл адрес cs@groupama.bg.
  • За връзка с наш застрахователен експерт: използвайте бутон „Обади ми се“ на адрес groupama.bg - оставете Вашите имена и телефонен номер, експерт от Групама ще се свърже с Вас в рамките на работното ни време.
  • За изготвяне на оферта по застраховка, сключване или подновяване на съществуваща полица - свържете се с отдел „Обслужване на клиенти“ тел. 0700 123 32 , имейл адрес: cs@groupama.bg.
  • Заплащане на поредна премийна вноска по полица - направете го изцяло онлайн през нашата платформа, като повече информация ще намерите тук: https://www.groupama.bg/bg/help/section/installments.
  • Регистриране на настъпило застрахователно събитие - молим да се свържете с нас на тел. 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Нашите застрахователни експерти ще регистрират щетата по настъпилия по полицата риск и ще Ви съдействат от разстояние в следващите стъпки, свързани с предоставянето на необходимите документи в съответните възможни срокове.
  • При настъпило застрахователно събитие по имуществена застраховка или Каско, може да се възползвате и от нашата иновативна услуга за огледи на щети от разстояние „Groupama Video Assistant”. Повече информация може да получите на тел: 0700 123 32 или на уеб адрес https://www.groupama.bg/bg/help.
  • Допълнително може да използвате и нашата официална Фейсбук страница, на която да ни пишете и да получите обратна връзка в кратък срок https://www.facebook.com/groupamabulgaria/.

Отдел „Обслужване на клиенти" на Групама остава на Ваше разположение за всякакви въпроси и при необходимост от съдействие.

Контакти:

 тел.  0700 123 32 (за обаждания от чужбина тел: 0035929024813)

имейл: cs@groupama.bg

корпоративен имейл:  office@groupama.bg

Групама желае здраве на всички свои клиенти и партньори и ги призовава към отговорно поведение в периода на международната борба с Коронавирус (COVID-19)!

Екипът на Групама


Сподели