За достъп до клиентския портал на Групама

Уважаеми клиенти,

Информираме Ви, че системите и всички онлайн услуги на Групама поетапно се връщат към нормален режим на работа. Вече можете да сключвате онлайн полици тук (online.groupama.bg), както и да използвате клиентския портал с пълния набор от функционалности, които той предлага.

С цел по-доброто и сигурно обслужване на нашите клиенти, направихме обновяване на нашите системи и клиентски портал. За сигурен достъп до Вашия профил ще e необходимо да преминете през стъпките за регистрация и обновяване на профила си, като въведете Вашите данни в регистрационната форма в портала MyGroupama.

Бихме желали да Ви уверим, че всички подадени до момента уведомления за щети и застрахователни претенции се обработват в законоустановените срокове. В случай на необходимост от допълнителна информация или документи по заведените от Вас претенции, ще се свържем с Вас  чрез каналите ни за контакт съобразно предоставените от вас данни.

Благодарим Ви за разбирането и се извиняваме в случай на причинено неудобство.

За достъп до Вашия профил в клиентския ни портал, влезте тук:

Dear customers and partners,

We inform you that the systems and all online services of Groupama are gradually restored to full operational capacity. You can now conclude online policies through our online platform [https://online.groupama.bg/bg/login], and utilize the customer portal with its full range of functionalities.

We assure you that all claim notifications and filed claims are being processed in accordance with statutory timelines. If we require any additional information or documents regarding your filed claims, we will contact you through our contact channels according to the data you have provided.

Thank you for your understanding and we apologize for any inconvenience this may cause.

In order to provide better and more secure service to our customers, we have updated our systems and customer portal.

To access your profile in our customer portal, log in here: