Вашите предимства:
Как да се възползвам?
Какво ви е необходимо за успешна видео връзка?
При нужда от допълнителна информация екипът на Групама остава на разположение на национален тел.: 0700 123 32.
Този документ представлява Политиката за защита на личните данни на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД, която е разработена в съответствие с Политиката за управление на личните данни на Групата Групама. Изпълнението на подходящи политики за защита на данните е необходимо с оглед на дейностите по обработване на данните, извършвани от „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД.
Този документ
- описва общата рамка на политиката за защита на личните данни, която ще се прилага в „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД (цели, обстоятелства, определения и др.);
- повтаря общите принципи, приложими към личните данни и ресурсите, използвани за тяхното управление;
- представя съществуващото управление, с описания на ролите и отговорностите по защита на личните данни, с които са ангажирани всички страни, участващи в осъществяването на обработването на данни, включително ГЛЗД, администраторите на данни и ДЛЗД.
Общи принципи за защита на личните данни представляват изисквания, които трябва да бъдат изпълнени, преди да се извърши всяко обработване на лични данни. Всяко следващо изменение на това обработване също трябва да отговаря на тези изисквания.
„Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД и всички техни съвместни администратори на данни трябва да бъдат в състояние да демонстрират по всяко време предприетите мерки за спазване на различните изисквания за защита на личните данни.
Принципите на защита на личните данни се вземат предвид от етапа на проектиране на всяко обработване на данни, както и по подразбиране.
Що се отнася до сигурността и поверителността на данните, спазването на политиките за сигурност и сигурността следват политиката на GISSP за груповите информационни системи.
Достъпни и прозрачни Публична Политика, Уведомления за поверителност и Процедура за индивидуални права.
- Уведомления за поверителност за контрагенти физически лица:
Агенти ФЛ и кандидати за агенти на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД
Представляващи на агенти ЮЛ и кандидати за агенти на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД
Посредници и служители на посредници при предоставяне на достъп до застрахователните системи на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД
Служители на „Групама Застраховане” ЕАД и „Групама Животозастраховане” ЕАД през период на пандемия / епидемия
1. Одобрение
Политиката за защита на личните данни на „Групама Застраховане“ АД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД се одобрява от Изпълнителния директор след съгласуване със Съвета на директорите.
2. Актуализации
Политиката за защита на личните данни на „Групама Застраховане“ АД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД се преглежда от органите, които я одобряват, когато се извършва значително актуализиране в резултат на:
- Вътрешни събития, включително промени в областите на дейност на „Групама Застраховане“ АД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД или съществени промени в организацията им;
- Регулаторни или законодателни промени, които трябва да бъдат включени;
- По подразбиране Политиката трябва да се преразглежда на всеки три години.
Промени и допълнения в настоящите Правила могат да бъдат извършвани по реда на тяхното приемане.
Уважаеми клиенти,
При настъпване на застрахователно събитие е необходимо да се свържете със Застрахователната компания на телефон: 0700 123 32 или с Асистиращата компания, в случай на необходимост. При уведомяване за щети и изплащане на обезщетения, Групама Застраховане и Групама Животозастраховане прилагат следните правила:
Допълнителна информация и документи:
При настъпване на застрахователно събитие със застрахованото МПС е необходимо да се свържете с наш представител за получаване на инструкции за последващи действия на следните дежурни телефони: 0700 123 32 – при настъпили събития в Р. България и +359 2 902 48 13 – при настъпили събития извън територията на Р. България.
-
Стъпка 1
Уведомяване за щета
Чрез телефонно обаждане на тел. 0700 123 32. Наш служител ще регистрира претенцията и ще Ви даде необходимите инструкции и какви документи трябва да представите.
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон
- Физически, на уговорено от страните място
-
Стъпка 3
Определяне начина на обезщетяване в съответствие с правата по застраховката
- Изплащане на обезщетение по експертна оценка на Групама Застраховане ЕАД.
- Изплащане на обезщетение по фактури, когато ремонтът се извършва в сервиз по Ваш избор.
- Възстановяване на щетите в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД.
-
Стъпка 4
Изплащане на обезщетение
- В случаите на обезщетяване по експертна оценка или по фактури обезщетението се изплаща в 15 дневен срок по банкова сметка на собственика на МПС.
- При ремонт в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД средствата за възстановяване на МПС се изплащат директно на сервиза.
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
При настъпили покрити събития по застрахователен продукт от Имуществено застраховане е необходимо да се свържете с наш представител на тел.: 0700 123 32 в срок до 3 работни дни от установяване на събитието.
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез телефонно обаждане към 0 700 123 32
- Чрез подаване на Уведомление за щета
- в наш офис
- по имейл – office@groupama.bg
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
Варианти за оглед, според спецификата на събитието и размера на уврежданията:
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон.
- Чрез физически (реален) оглед на мястото на събитието – при щети с големи размери и/или специфични особености около възникналото събитие.
- Работа само по документи.
-
Стъпка 3
Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
- Документи, които се изискват при всички случаи:
- Документ за собственост
- Банкова сметка на Застрахования
- Документи при специфични събития:
- Пожар – служебна бележка от РС ПБЗН
- Земетресение – служебна бележка от сеизмологичен институт към БАН за силата на земния трус
- Кражба – служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
- Злоумишлени действия на трети лица - служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
-
Стъпка 4
Калкулиране на вредите
- Чрез експертна оценка: оценяват се конкретно установени увреждания по застрахованите обекти, съгласно средни пазарни цени за възстановяване на имуществото във вида му преди събитието.
- Чрез представяне на предварителна оферта и фактури, след предварително одобрение от страна на Застрахователя.
-
Стъпка 5
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента.
При настъпване на застрахователно събитие е необходимо да се свържете с Асистиращата компания на телефон +359 2 850 89 89 в срок до 3 дни от узнаване на претенцията. Когато Застрахованият не е успял да се свърже с Асистиращата компания, всички документи по конкретната претенция следва да се изпратят в срок от 5 работни дни на адреса на Застрахователя.
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез незабавно уведомление на АСИСТИРАЩАТА КОМПАНИЯ на тел.: + 359 2 850 89 89, но не по късно от три работни дни от узнаването за застрахователното събитие.
- Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси
-
Стъпка 2
Необходими документи
Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.
- Медицински разходи:
- Медицински документи от проведения преглед (медицински доклад, рецепти);
- Оригинали на платежните документи, изследвания и закупени медикаменти.
- Загуба/закъснение на личен багаж:
- Уведомление до авиокомпанията за закъснението на багажа;
- Билет за съответния полет;
- Изходящ от авиокомпанията документ, доказващ събитието и връщането на багажa Ви, (с дати и часове.)
- Закъснение на багаж, превозван със самолет, с повече от 6 часа:
- Оригиналите на всички платежни документи, с които да удостоверите закупуването на вещите от първа необходимост;
- Документ от авиопревозвача, удостоверяващ часа на закъснение на багажа.
В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.
-
Стъпка 3
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
- Застрахователят се произнася до 15/петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
- Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
Индивидуално застраховане
Корпоративно застраховане
Информационни документи по застрахователните продукти
Информационни документи -
Корпоративно застраховане
Анализ на потребностите на клиента
Ако желаете да се възползвате от отстраняване на щети от доверен или официален сервиз по Вашата застраховка Каско "Престиж" в партньорската мрежа на Групама, е необходимо да заявите предварително при обработване на Вашите документи.
Изберете най-близкия до Вас сервиз:
Вашите предимства:
Как да се възползвам?
Какво ви е необходимо за успешна видео връзка?
При нужда от допълнителна информация екипът на Групама остава на разположение на национален тел.: 0700 123 32.
Този документ представлява Политиката за защита на личните данни на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД, която е разработена в съответствие с Политиката за управление на личните данни на Групата Групама. Изпълнението на подходящи политики за защита на данните е необходимо с оглед на дейностите по обработване на данните, извършвани от „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД.
Този документ
- описва общата рамка на политиката за защита на личните данни, която ще се прилага в „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД (цели, обстоятелства, определения и др.);
- повтаря общите принципи, приложими към личните данни и ресурсите, използвани за тяхното управление;
- представя съществуващото управление, с описания на ролите и отговорностите по защита на личните данни, с които са ангажирани всички страни, участващи в осъществяването на обработването на данни, включително ГЛЗД, администраторите на данни и ДЛЗД.
Общи принципи за защита на личните данни представляват изисквания, които трябва да бъдат изпълнени, преди да се извърши всяко обработване на лични данни. Всяко следващо изменение на това обработване също трябва да отговаря на тези изисквания.
„Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД и всички техни съвместни администратори на данни трябва да бъдат в състояние да демонстрират по всяко време предприетите мерки за спазване на различните изисквания за защита на личните данни.
Принципите на защита на личните данни се вземат предвид от етапа на проектиране на всяко обработване на данни, както и по подразбиране.
Що се отнася до сигурността и поверителността на данните, спазването на политиките за сигурност и сигурността следват политиката на GISSP за груповите информационни системи.
Достъпни и прозрачни Публична Политика, Уведомления за поверителност и Процедура за индивидуални права.
- Уведомления за поверителност за контрагенти физически лица:
Агенти ФЛ и кандидати за агенти на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД
Представляващи на агенти ЮЛ и кандидати за агенти на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД
Посредници и служители на посредници при предоставяне на достъп до застрахователните системи на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД
Служители на „Групама Застраховане” ЕАД и „Групама Животозастраховане” ЕАД през период на пандемия / епидемия
1. Одобрение
Политиката за защита на личните данни на „Групама Застраховане“ АД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД се одобрява от Изпълнителния директор след съгласуване със Съвета на директорите.
2. Актуализации
Политиката за защита на личните данни на „Групама Застраховане“ АД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД се преглежда от органите, които я одобряват, когато се извършва значително актуализиране в резултат на:
- Вътрешни събития, включително промени в областите на дейност на „Групама Застраховане“ АД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД или съществени промени в организацията им;
- Регулаторни или законодателни промени, които трябва да бъдат включени;
- По подразбиране Политиката трябва да се преразглежда на всеки три години.
Промени и допълнения в настоящите Правила могат да бъдат извършвани по реда на тяхното приемане.
Уважаеми клиенти,
При настъпване на застрахователно събитие е необходимо да се свържете със Застрахователната компания на телефон: 0700 123 32 или с Асистиращата компания, в случай на необходимост. При уведомяване за щети и изплащане на обезщетения, Групама Застраховане и Групама Животозастраховане прилагат следните правила:
Допълнителна информация и документи:
При настъпване на застрахователно събитие със застрахованото МПС е необходимо да се свържете с наш представител за получаване на инструкции за последващи действия на следните дежурни телефони: 0700 123 32 – при настъпили събития в Р. България и +359 2 902 48 13 – при настъпили събития извън територията на Р. България.
-
Стъпка 1
Уведомяване за щета
Чрез телефонно обаждане на тел. 0700 123 32. Наш служител ще регистрира претенцията и ще Ви даде необходимите инструкции и какви документи трябва да представите.
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон
- Физически, на уговорено от страните място
-
Стъпка 3
Определяне начина на обезщетяване в съответствие с правата по застраховката
- Изплащане на обезщетение по експертна оценка на Групама Застраховане ЕАД.
- Изплащане на обезщетение по фактури, когато ремонтът се извършва в сервиз по Ваш избор.
- Възстановяване на щетите в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД.
-
Стъпка 4
Изплащане на обезщетение
- В случаите на обезщетяване по експертна оценка или по фактури обезщетението се изплаща в 15 дневен срок по банкова сметка на собственика на МПС.
- При ремонт в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД средствата за възстановяване на МПС се изплащат директно на сервиза.
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
При настъпили покрити събития по застрахователен продукт от Имуществено застраховане е необходимо да се свържете с наш представител на тел.: 0700 123 32 в срок до 3 работни дни от установяване на събитието.
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез телефонно обаждане към 0 700 123 32
- Чрез подаване на Уведомление за щета
- в наш офис
- по имейл – office@groupama.bg
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
Варианти за оглед, според спецификата на събитието и размера на уврежданията:
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон.
- Чрез физически (реален) оглед на мястото на събитието – при щети с големи размери и/или специфични особености около възникналото събитие.
- Работа само по документи.
-
Стъпка 3
Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
- Документи, които се изискват при всички случаи:
- Документ за собственост
- Банкова сметка на Застрахования
- Документи при специфични събития:
- Пожар – служебна бележка от РС ПБЗН
- Земетресение – служебна бележка от сеизмологичен институт към БАН за силата на земния трус
- Кражба – служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
- Злоумишлени действия на трети лица - служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
-
Стъпка 4
Калкулиране на вредите
- Чрез експертна оценка: оценяват се конкретно установени увреждания по застрахованите обекти, съгласно средни пазарни цени за възстановяване на имуществото във вида му преди събитието.
- Чрез представяне на предварителна оферта и фактури, след предварително одобрение от страна на Застрахователя.
-
Стъпка 5
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента.
При настъпване на застрахователно събитие е необходимо да се свържете с Асистиращата компания на телефон +359 2 850 89 89 в срок до 3 дни от узнаване на претенцията. Когато Застрахованият не е успял да се свърже с Асистиращата компания, всички документи по конкретната претенция следва да се изпратят в срок от 5 работни дни на адреса на Застрахователя.
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез незабавно уведомление на АСИСТИРАЩАТА КОМПАНИЯ на тел.: + 359 2 850 89 89, но не по късно от три работни дни от узнаването за застрахователното събитие.
- Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси
-
Стъпка 2
Необходими документи
Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.
- Медицински разходи:
- Медицински документи от проведения преглед (медицински доклад, рецепти);
- Оригинали на платежните документи, изследвания и закупени медикаменти.
- Загуба/закъснение на личен багаж:
- Уведомление до авиокомпанията за закъснението на багажа;
- Билет за съответния полет;
- Изходящ от авиокомпанията документ, доказващ събитието и връщането на багажa Ви, (с дати и часове.)
- Закъснение на багаж, превозван със самолет, с повече от 6 часа:
- Оригиналите на всички платежни документи, с които да удостоверите закупуването на вещите от първа необходимост;
- Документ от авиопревозвача, удостоверяващ часа на закъснение на багажа.
В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.
-
Стъпка 3
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
- Застрахователят се произнася до 15/петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
- Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
Индивидуално застраховане
Корпоративно застраховане
Информационни документи по застрахователните продукти
Информационни документи -
Корпоративно застраховане
Анализ на потребностите на клиента
Ако желаете да се възползвате от отстраняване на щети от доверен или официален сервиз по Вашата застраховка Каско "Престиж" в партньорската мрежа на Групама, е необходимо да заявите предварително при обработване на Вашите документи.
Изберете най-близкия до Вас сервиз: