Обратно към Кариери

Стажант в отдел Офис Мениджмънт

26 November 2024

Групама в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:

  • във Франция застрахователят е: № 1 – в Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане;

№ 2 – в Домашно имущество; № 3 – Индивидуална защита; № 4 – в Автомобилно застраховане;

  • 12 милиона членове и клиенти;
  • 31 000 служители;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.

На местно ниво Групама е бързо развиваща се застрахователна компания, шампион в обслужването на клиенти.

Обслужвайки множество канали за дистрибуция, Групама е и изключителен партньор на Банка ДСК.

В нашия стремеж за постоянно развитие и напредък, търсим отговорен и мотивиран стажант за отдел „Офис Мениджмънт“. Предлагаме чудесна възможност за тези, които искат да развият организационни и комуникационни умения, и да се запознаят отблизо с работата в застрахователната индустрия.

Основните дейности и задължения на стажанта в отдел „Офис Мениджмънт“ са свързани с:

  • Посрещане и насочване клиенти, външни посетители и гости на компанията,
  • Приемане, изпращане и разпределяне на пратки и документи,
  • Съдействие при работа с документи – сканиране, съхранение и архивиране,
  • Запазване на зали за срещи,
  • Оказване на съдействие при управлението на офис консумативите и поддържане на офис пространството,
  • Подпомагане на екипа с ежедневни административни дейности.

Изисквания:

  • Студенти в редовна/задочна форма на обучение, или току-що завършили образованието си,
  • Комуникационни умения, ентусиазъм и желание за работа,
  • Отговорност и мотивация,
  • Адаптивност и ангажираност в работния процес,
  • Умения за работа с MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • Владеенето на английски или френски е предимство.

Ние предлагаме:

  • Граждански договор,
  • Фирмено обучение и подкрепа от опитен екип и ментор по време на стажа,
  • Практически опит в стабилна корпоративна среда и възможност за развитие,
  • Гъвкаво работно време – 4 часа на ден,
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти,
  • Тийм билдинг програми,
  • Приятна работна атмосфера, отговаряща на международни стандарти.

Продължителност на стажа: 6 месеца с възможност за продължаване.

Не се изисква предишен опит. Ако търсите кариерно развитие и искате да придобиете практически умения в офис мениджмънта и административната работа, изпрати своето CV. Очакваме Ви!

Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

         

Кандидатствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели