Групама в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:
Групама във Франция е:
- № 1 – в Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане;
- № 2 – в Домашно имущество и Индивидуална защита;
- № 4 – в Автомобилно застраховане;
Групата Групама има:
- 31 000 служители;
- 12 милиона членове и клиенти;
- Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.
На местно ниво Групама е бързо развиваща се застрахователна компания, шампион в обслужването на клиенти. Те са в центъра на всичко, което правим. Дигитализацията и човешкото отношение са сред ключовите ни принципи на работа.
Предлагаме иновативни за българския пазар клиентски-ориентирани застрахователни продукти. Обслужваме множество канали за дистрибуция. Банка ДСК е наш изключителен партньор по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.
Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в нашия стремеж за постоянно развитие и напредък, търсим отговорен и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип на позиция Експерт застраховане – продажби, Агенция гр. Русе.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ
- Консултира и обслужва клиентите на Дружеството в съответствие с техните нужди от застрахователни продукти;
- Приема входящи и осъществява изходящи обаждания от клиенти и партньори, води писмена комуникация;
- Отговоря на запитвания от клиенти и парнтньори във връзка необходимост от информация или отстраняване на проблеми;
- Извършва оценка на риска по предложения за сключване на застрахователни договори;
- Сключва застрахователни договори, съгласно вътрешните правила на дружеството;
- Съдейства при сключване и отчитане на полици и документи от застрахователни посредници – по всички видове застраховки;
- Изготвя оферти към застрахователни посредници, както и своевременно и изчерпателно ги информира съгласно правила на работа, процедури, указания и др., приети от Дружеството;
- Изготвя справки, свързани с продажби, с анализ на портфолиото на посредници, клиенти и др., поискани от прекия ръководител;
- Работи с каса и ПОС терминал. Отговаря за касовата наличност. Издава платежни документи. Внася пари в банка;
- Текущо отчита и прави анализ на резултатите от продажбите на застрахователните посредници, за които отговаря, идентифицира проблемите, предлага решения;
- Води администрацията и документооборота за портфолиото от посредници и клиенти;
- Развива клиентското портфолио на офиса;
- Организира и проследява подновяване на записания бизнес;
ТЪРСИМ КАНДИДАТ С:
- Висше икономическо образование - търговия, застраховане или финанси;
- Минимум 2 години професионален опит в областта на продажбите и/или в застрахователна компания /застрахователен посредник;
- Много добра компютърна грамотност - MS Office;
- Шофьорска книжка;
- Английски език – работно ниво;
- Опит с информационна система INSIS, ще се счита за предимство;
- Личностни умения и качества: гъвкавост, организираност и добра самодисциплина, отговорност, работа в екип, фокус към клиента и развитие на продажбите, умения за работа под напрежение и висока професионална етика.
НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
- Възможност за кариерно развитие във френска застрахователна компания;
- Трудов договор, конкурентно заплащане и тримесечна бонусна схема;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ваучери за храна;
- Допълнителен ден отпуск за рожден ден;
- Мобилен телефон и план за разговори;
- Отстъпки от застрахователните продукти на Групама;
- Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
- Обучителни и Тийм билдинг програми;
- Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.