Групама в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:
Групама във Франция е:
- № 1 – в Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане;
- № 2 – в Домашно имущество и Индивидуална защита;
- № 4 – в Автомобилно застраховане;
Групата Групама има:
- 32 000 служители;
- 12 милиона членове и клиенти;
- Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.
В България Групама е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане. Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим нов талант, за да се присъедини към нашия екип на позиция Експерт застраховане – продажби, Агенция гр. Русе.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ
- Консултира и обслужва клиентите на Дружеството в съответствие с техните нужди от застрахователни продукти;
- Приема входящи и осъществява изходящи обаждания от клиенти и партньори, води писмена комуникация;
- Отговоря на запитвания от клиенти и парнтньори във връзка необходимост от информация или отстраняване на проблеми;
- Извършва оценка на риска по предложения за сключване на застрахователни договори;
- Сключва застрахователни договори, съгласно вътрешните правила на дружеството;
- Съдейства при сключване и отчитане на полици и документи от застрахователни посредници – по всички видове застраховки;
- Изготвя оферти към застрахователни посредници, както и своевременно и изчерпателно ги информира съгласно правила на работа, процедури, указания и др., приети от Дружеството;
- Изготвя справки, свързани с продажби, с анализ на портфолиото на посредници, клиенти и др., поискани от прекия ръководител;
- Работи с каса и ПОС терминал. Отговаря за касовата наличност. Издава платежни документи. Внася пари в банка;
- Текущо отчита и прави анализ на резултатите от продажбите на застрахователните посредници, за които отговаря, идентифицира проблемите, предлага решения;
- Води администрацията и документооборота за портфолиото от посредници и клиенти;
- Развива клиентското портфолио на офиса;
- Организира и проследява подновяване на записания бизнес;
ПРОФИЛ НА УСПЕШНИЯ КАНДИДАТ:
- Висше икономическо образование - търговия, застраховане или финанси;
- Минимум 2 години професионален опит в областта на продажбите на застрахователни продукти и/или в областта на обслужване на посредници и клиенти;
- Много добра компютърна грамотност - MS Office;
- Шофьорска книжка;
- Английски език – работно ниво;
- Личностни умения - инициативност, организираност, отговорност, адаптивност, умения за работа в екип;
- Отлични комуникативни умения и фокус към развитие на продажбите;
- Нагласа за динамична и разнообразна работа и спазване на срокове;
ПРЕДИМСТВА ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
- Опит в корпоративно застраховане (здравно и имущество);
- Опит с информационна система INSIS;
КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА
- Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
- Медицинска застраховка;
- Мобилен телефон и план за разговори;
- Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
- Тийм билдинг програми;
- Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
- Възможност за развитие и допълнителни обучения.
- Допълнителни социални придобивки – ваучери за храна, 1 допълнителен ден платен годишен отпуск - бонус за рожден ден; гъвкава работна седмица 4,5 работни дни веднъж в месеца.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и посочете позицията, за която кандидатствате.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.