Обратно към Кариери

Експерт застраховане - продажби, Агенция гр. Благоевград

19 February 2025

Групама в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:
Групама във Франция е: 

  • № 1 – в Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; 
  • № 2 – в Домашно имущество и Индивидуална защита; 
  • № 4 – в Автомобилно застраховане;

Групата Групама има:

  • 31 000 служители;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.

На местно ниво Групама е бързо развиваща се застрахователна компания, шампион в обслужването на клиенти. Те са в центъра на всичко, което правим. Дигитализацията и човешкото отношение са сред ключовите ни принципи на работа.

Предлагаме иновативни за българския пазар клиентски-ориентирани застрахователни продукти. Обслужваме множество канали за дистрибуция. Банка ДСК е наш изключителен партньор по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.
Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в нашия стремеж за постоянно развитие и напредък, търсим отговорен и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип на позиция Експерт застраховане – продажби, Агенция гр. Благоевград. 

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

  • Осъществява ежедневен контакт с клиенти и партньори на компанията и отговаря за продажбите на застрахователни продукти;
  • Отговаря на запитвания от клиенти и партньори във връзка с предоставяне на информация по застрахователни продукти;
  • Издава полици и сключва застрахователни договори, съгласно вътрешните правила на дружеството;
  • Извършва оценка на риска на застраховани обекти, одобрява, съгласува и подписва застрахователни полици в рамките на делегираните правомощия;
  • Изгражда и развива регионална мрежа от директни клиенти и посредници – брокери, туристически агенции и агенти, които да работят в сътрудничество с агенцията;
  • Текущо отчита и прави анализ на резултатите от продажбите на застрахователните продукти, за които отговаря, идентифицира проблемите, предлага решения;
  • Работи с каса и ПОС терминал. Отговаря за касовата наличност. Издава платежни документи. Внася пари в банка;
  • Подготвя отчети за дейността на агенцията;
  • Води администрацията и документооборота на агенцията.

ТЪРСИМ КАНДИДАТ С:

  • Висше  икономическо образование - търговия, застраховане или финанси;
  • Минимум 2 години професионален опит в областта на продажбите и/или в застрахователна компания /застрахователен посредник;
  • Много добра компютърна грамотност - MS Office; 
  • Шофьорска книжка;
  • Английски език – работно ниво;
  • Опит с информационна система INSIS, ще се счита за предимство;
  • Личностни умения и качества: гъвкавост, организираност и добра самодисциплина, отговорност, работа в екип, фокус към клиента и развитие на продажбите, умения за работа под напрежение и висока професионална етика.

НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:

  • Възможност за кариерно развитие във френска застрахователна компания;
  • Трудов договор, конкурентно заплащане и тримесечна бонусна схема;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнителен ден отпуск за рожден ден;
  • Мобилен телефон и план за разговори;
  • Отстъпки от застрахователните продукти на Групама;
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
  • Обучителни и Тийм билдинг програми;
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

      

Кандидатствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели