Обратно към Кариери

IT User Support – Help Desk

11 March 2025

Групама в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:

  • Групама във Франция е:

№ 1 – в Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане;

№ 2 – в Домашно имущество и Индивидуална защита;

№ 4 – в Автомобилно застраховане;

  • Групата Групама има:
  • 31 000 служители;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.

На местно ниво Групама е бързо развиваща се застрахователна компания, шампион в обслужването на клиенти. Те са в центъра на всичко, което правим. Дигитализацията и човешкото отношение са сред ключовите ни принципи на работа.

Предлагаме иновативни за българския пазар клиентски-ориентирани застрахователни продукти. Обслужваме множество канали за дистрибуция. Банка ДСК е наш изключителен партньор по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.

Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в нашия стремеж за постоянно развитие и напредък, търсим отговорен и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип на позиция Help Desk.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

  • Предоставяне на техническа помощ чрез идентифициране и анализиране за софтуерни и хардуерни проблеми;
  • Инсталиране и конфигуриране на нови софтуерни приложения и оборудване;
  • Създаване и управление на потребителски и групови акаунти в различни системи;
  • Поддръжка и следене на потребителските устройста и подготовка на превантивни предложения за тяхната редовна и навременна подмяна;
  • Обучение на потребителите и съдействие при отваряне на нови офиси.

ТЪРСИМ КАНДИДАТ С:

  • Минимум 3 години опит в сферата.
  • Висше образование или опит в поддръжката на ИТ системи и потребители.
  • Добри познания в Windows 10,11 операционни системи.
  • Базови познания в Windows Server и Microsoft Active Directory.
  • Добри организационни умения, гъвкавост, адаптивност, ориентация към клиента, висока професионална етика.
  • Отлични комуникационни умения, отзивчивост и желание за съдействие на потребителите.
  • Базов опит в администрирането на Microsoft Windows Server, Active Directory, Office 365, Google Workspace, Linux , Мрежови устройства – Cisco се счита за предимство.
  • Работно ниво на английски език.
  • Шофьорска книжка – категория Б.

НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:

  • Възможност за кариерно развитие във френска застрахователна компания.
  • Допълнително здравно осигуряване.
  • Ваучери за храна.
  • Допълнителен ден отпуск за рожден ден.
  • Мобилен телефон и план за разговори.
  • Отстъпки от застрахователните продукти на Групама.
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти.
  • Обучителни и Тийм билдинг програми.
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти.

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

         

Кандидатствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели