"Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:
Във Франция Групама е:
- № 1 – в Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане;
- № 2 – в Домашно имущество и Индивидуална защита;
- № 4 – в Автомобилно застраховане;
Групата Групама има:
- 31 000 служители;
- 12 милиона членове и клиенти;
- Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.
На местно ниво Groupama е бързо развиваща се застрахователна компания, шампион в обслужването на клиенти. Клиентите ни са в основата на всичко, което правим. Дигитализацията и човешкото отношение са ключови принципи в нашата работа.
Предлагаме иновативни за българския пазар клиентски-ориентирани застрахователни продукти. Обслужваме множество канали за дистрибуция. Банка ДСК е наш изключителен партньор по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.
Екипът ни се състои от професионалисти с желание за развитие и ангажираност за постигане на високи резултати.
Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в нашия стремеж за постоянно развитие и напредък, търсим отговорен и мотивиран колега за позиция Ръководител отдел Уреждане на претенции - Здравно застраховане.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
- Отговаря за контрола и разпределението на задачите в отдела;
- Управлява и контролира дейността по извършването на оценка на предявени застрахователни претенции;
- Контролира и организира дейностите, свързани с извършване на годишни профилактични прегледи, както и с координиране на застрахованите лица;
- Отговаря за съставянето и актуализирането на вътрешните правила и процедури на отдела;
- Участва в процесите по подобряване на продукта и свързаните с него процеси;
- Участва в разработването и прилагането на различни проекти, свързани с подобряването и ускоряването на процесите по уреждане на застрахователни претенции;
- Мониторира изготвянето на справки и анализи на предявените претенции за извършване на застрахователни плащания за нуждите на статистиката, отчетността, развитието на риска;
- Оказва съдействие като предоставя копие от досието на претенцията към отговорния отдел при изготвяне отговор на жалби.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Висше образование – икономическо (застраховане или финанси) или медицинското образование (ще се счита за предимство);
- Минимум 3 години професионален опит на подобна позиция, свързана с уреждането на застрахователни претенции по здравни застраховки;
- Добро работно ниво на английски и/или френски език;
- Добро ниво на работа с MS Office – Word, Excel, PPt;
- Предходен опит с INSIS (ще се счита за предимство);
- Организираност, отговорност, работа в екип, фокус към клиента, умения за работа под напрежение и висока професионална етика;
- Умения за комуникация и разрешаване на кризисни ситуации.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
- Възможност за кариерно развитие във френска застрахователна компания;
- Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ваучери за храна;
- Допълнителен ден отпуск за рожден ден;
- Мобилен телефон и план за разговори;
- Възможност за работа от вкъщи (Home-office policy);
- Отстъпки от застрахователните продукти на Групама;
- Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
- Обучителни и Тийм билдинг програми;
- Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.