Как да заявите щета
При настъпване на застрахователно събитие със застраховано МПС е необходимо да се свържете с наш представител максимално бързо, по възможност до 5 работни дни. За събития покрити по рисковете „Кражба или Грабеж на цяло МПС“ и „Пожар и/или експлозия“, уведомяването на Застрахователя е необходимо да бъде извършено в срок до 24 часа от узнаването за събитието. Наш представител ще ви информира за необходимите последващи действия.
По застраховки от сегмента Каско можете да регистрирате някои щети и изцяло онлайн през клиентския портал MyGroupama. Чрез функционалностите на клиентското пространство може да прикачите и нужните документи, да следите статуса на заведени щети и много други.
-
Стъпка 1
Уведомяване за щета
Чрез телефонно обаждане на тел. 0700 123 32 за събитие в България. Позвънете на +359 2 902 48 13 при настъпили събития извън България.
Наш служител ще регистрира претенцията и ще Ви даде необходимите инструкции и какви документи трябва да представите.
По застраховки от сегмента Каско можете да регистрирате някои щети и изцяло онлайн през клиентския портал MyGroupama. Чрез функционалностите на клиентското пространство може да прикачите и нужните документи.
Може да следите статуса на заведените щети отново през клиентския ни портал.
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон
- Физически, на уговорено от страните място
-
Стъпка 3
Определяне начина на обезщетяване в съответствие с правата по застраховката
- Изплащане на обезщетение по експертна оценка на Групама Застраховане ЕАД.
- Изплащане на обезщетение по фактури, когато ремонтът се извършва в сервиз по Ваш избор.
- Възстановяване на щетите в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД.
-
Стъпка 4
Изплащане на обезщетение
- В случаите на обезщетяване по експертна оценка или по фактури обезщетението се изплаща в 15 дневен срок по банкова сметка на собственика на МПС.
- При ремонт в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД средствата за възстановяване на МПС се изплащат директно на сервиза.
-
Стъпка 1
Уведомяване за щета
Чрез телефонно обаждане на тел. 0700 123 32 за събитие в България. Позвънете на +359 2 902 48 13 при настъпили събития извън България.
Наш служител ще регистрира претенцията и ще Ви даде необходимите инструкции и какви документи трябва да представите.
По застраховки от сегмента Каско можете да регистрирате някои щети и изцяло онлайн през клиентския портал MyGroupama. Чрез функционалностите на клиентското пространство може да прикачите и нужните документи.
Може да следите статуса на заведените щети отново през клиентския ни портал.
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон
- Физически, на уговорено от страните място
-
Стъпка 3
Определяне начина на обезщетяване в съответствие с правата по застраховката
- Изплащане на обезщетение по експертна оценка на Групама Застраховане ЕАД.
- Изплащане на обезщетение по фактури, когато ремонтът се извършва в сервиз по Ваш избор.
- Възстановяване на щетите в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД.
-
Стъпка 4
Изплащане на обезщетение
- В случаите на обезщетяване по експертна оценка или по фактури обезщетението се изплаща в 15 дневен срок по банкова сметка на собственика на МПС.
- При ремонт в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД средствата за възстановяване на МПС се изплащат директно на сервиза.