Застраховки „Спокойствие“ към дебитни/кредитни карти и към кредитна услуга овърдрафт са специално създадени от Групама за клиенти на Банка ДСК и осигуряват финансова защита в случай на злополука с живота и здравето на застрахованите. Застраховките предоставят също и сигурна защита към банкови дебитни и кредитни карти, като покриват финансови загуби при неправомерно използване от трето лице на застрахованата карта, включително когато картата е инсталирана на смарт-устройство.
Покрити са също всички допълнителни дебитни или кредитни карти към застрахованата банкова сметка без оскъпяване.
Застрахователният договор покрива събития в цял свят.
ПРЕДИМСТВА НА ЗАСТРАХОВКИТЕ
Покрити рискове и застрахователни суми
Спокойствие към дебитна карта | Спокойствие към кредитна карта | Спокойствие към кредитна услуга овърдрафт | |
---|---|---|---|
Покритие "Злополука" | |||
Покритие "Злополука" | |||
Смърт в резултат на злополука | |||
Смърт в резултат на злополука
|
|
|
|
Пълна и необратима загуба на автономност в резултат на злополука | |||
Пълна и необратима загуба на автономност в резултат на злополука
|
|
|
|
Временна неработоспособност във връзка с хоспитализация, вследствие на злополука* | |||
Временна неработоспособност във връзка с хоспитализация, вследствие на злополука*
|
|
|
|
Покритие "Комфорт" | |||
Покритие "Комфорт" | |||
- Неправомерно използване на застрахованата карта след Кражба, Грабеж или Загуба - Кражба, Грабеж, Загуба на изтеглени пари в брой - Кражба, Загуба на ключове и/или ключове от сейф и/или лични документи, заедно с картата - Кражба на мобилен телефон или таблет/кражба или загуба на портмоне или чанта заедно със застрахованата карта |
|||
- Неправомерно използване на застрахованата карта след Кражба, Грабеж или Загуба
- Кражба, Грабеж, Загуба на изтеглени пари в брой - Кражба, Загуба на ключове и/или ключове от сейф и/или лични документи, заедно с картата - Кражба на мобилен телефон или таблет/кражба или загуба на портмоне или чанта заедно със застрахованата карта |
|
|
|
Застрахователна премия** | |||
Застрахователна премия** | |||
Месечна премия | |||
Месечна премия
2.72 лв. |
2.72 лв. |
1.30 лв. |
|
Месечна премия |
Годишна премия
32.64 лв. |
32.64 лв |
- |
|
* 10%о от 2000 за всеки ден болничен престой, след 3тия ден до максимум 180 дни ** Посочените премии включват 2% данък съгл. ЗДЗП При настъпило събитие смърт или ПНЗА по застраховка Спокойствие към Кредитна карта и овърдафт – се изплаща обезщетение в размер на използваната сума с максимален лимит до 2000 лв.
Застраховките „Спокойствие“ по дебитна/кредитна карта и по кредитна услуга овърдрафт са предназначени за картодържатели на Банка ДСК - физически лица от 18 до 74 навършени години, титуляри на банкови сметки в лева или евро, по които има издадена дебитна или кредитна карта на тяхно име, както и за кредитополучатели на индивидуалeн Овърдрафт.
- С групова застраховка „Спокойствие“ към дебитна/кредитна карта Вие получавате сигурна защита към банкови карти и сметки. Застраховката предоставя финансова подкрепа при неправомерно използване от трето лице на застрахованата карта, включително когато е инсталирана на смарт-устройство, и е в резултат на Кражба, Грабеж или Загуба. Покрити са и всички допълнителни дебитни или кредитни карти към банковата сметка, по която е сключена застраховката
- По застраховка „Спокойствие“ по кредитна услуга овърдрафт, Застрахователят изплаща непогасената част от овърдрафта в съответните застрахователни лимити в случай на злополука на Застрахованото лице.
- Застрахователният договор покрива събития, настъпили на територията на цял свят.
- Покритие „Зпололука“:
- Смърт на застрахования вследствие на злополука;
- Пълна и Необратима Загуба на Автономност в резултат на злополука.
- По застраховките за дебитна и кредитна карта покритие „Злополука“ покрива в посочените лимити и временна неработоспособност във връзка с хоспитализация, вследствие на злополука.
- Покритие „Комфорт"* осигурява защита на парични средства, платежни операции и настъпили финансови загуби по банковата карта:
- Защита при неправомерно използване на картата от трето лице на застрахованата карта, включително когато е инсталирана на смарт-устройство (теглене от банкомат или плащания с картата) в резултат на кражба, грабеж или загуба на дебитната карта.
- Защита на парични средства: покриват се финансови загуби вследствие кражба/грабеж или загуба на изтеглени пари в брой.
- Изплаща се обезщетение до съответните лимити при:
- Кражба на мобилен телефон и/или таблет заедно с дебитната карта;
- Кражба или загуба на портмоне или чанта заедно с дебитната карта (включени в общия лимит по това покритие с подлимит за едно събитие 100 лв.);
- Кражба или загуба на ключове или ключове от сейф, откраднати или изгубени заедно с дебитната карта;
- Кражба или загуба на документи откраднати или загубени заедно с дебитната карта.
* Покритие Комфорт не се предлага по застраховка „Спокойствие“ към кредитна услуга овърдрафт
Застрахователният договор покрива събития, настъпили на територията на цял свят.
- Застрахователната сума за покритие „Злополука» е 2000 лева за трите вида застраховки – „Спокойствие“ по дебитна карта, по кредитна карта и по кредитна услуга овърдрафт
- Застрахователната сума за покритие „Комфорт“ е 1280 лева със съответните подлимити по отделните рискове
- Застрахователната сума е в лева
Застрахователно обезщетение за всеки вид покритие е, както следва:
Покритие "Злополука" | Дебитна карта – ЗС 2 000 лева | Кредитна карта- ЗС 2 000 лева | Овърдрафт – ЗС 2 000 лева |
---|---|---|---|
Смърт в резултат на злополука | |||
Смърт в резултат на злополука
|
Изплаща се застрахователната сума
а
|
Изплаща се до максималния лимит на посочената ЗС и не може да надвишава използваната сума по кредитната карта
|
Изплаща се непогасената част от овърдрафта, но не повече от застрахователната сума.
а
|
Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) от злополука | |||
Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) от злополука
|
Изплаща се застрахователната сума
|
Изплаща се до максималния лимит на посочената ЗС и не може да надвишава използваната сума по кредитната карта
|
Изплаща се непогасената част от овърдрафта, но не повече от застрахователната сума
|
Временна неработоспособност във връзка с хоспитализация вследствие на злополука | |||
Временна неработоспособност във връзка с хоспитализация вследствие на злополука
|
Плащането е в размер на 10 ‰ (промила) от ЗС за този риск за всеки ден хоспитализация след третия ден, но не повече от 180 дни за всички събития злополука за един застрахователен период.
|
Плащането е в размер на 10 ‰ (промила) от ЗС за този риск за всеки ден хоспитализация след третия ден, но не повече от 180 дни за всички събития злополука за един застрахователен период.
|
-
|
Покрити рискове по покритие "Комфорт" | Застрахователна сума (максимален лимит) на застрахователното обезщетение за всяка година |
---|---|
Неправомерно използване на Картата от Трето лице в резултат на Кражба, Грабеж или Загуба на Картата. | |
Неправомерно използване на Картата от Трето лице в резултат на Кражба, Грабеж или Загуба на Картата.
А) Възстановяване на сумата на плащанията, извършени с картата и/или изтеглени от АТМ суми в брой; Б) Разходи и такси за блокиране на Картата, разходи за ре-активиране и издаване на нова карта. |
300 лева(100 лева за едно застрахователно събитие)
|
Кражба/Грабеж или Загуба на изтеглени пари в брой; | |
Кражба/Грабеж или Загуба на изтеглени пари в брой от Картодържателя от банкомат на всяка банка
|
400 лв.
|
Кражба или Загуба на ключове и/или ключове от сейф и/или документи заедно със застрахованата банкова Карта. | |
Кражба или Загуба на ключове и/или ключове от сейф и/или документи заедно със застрахованата банкова Карта.
А) Разходи за подмяна на открадни/загубени лични документи; Б) Разходи за подмяна на открадни/загубени ключове и/или ключове от сейф. |
100 лв.
|
Кражба на мобилен телефон или таблет заедно със застрахованата банкова Карта и кражба или загуба на портмоне или чанта, откраднати или загубени заедно със Застрахованата Карта. | |
Кражба на мобилен телефон или таблет заедно със застрахованата банкова Карта и кражба или загуба на портмоне или чанта, откраднати или загубени заедно със Застрахованата Карта.
А) Възстановяване на разходите за телефонни разговори и SMS/MMS, извършени в периода от 48 часа след Кражбата на мобилния телефон или таблета и възстановяване на разходите за нов мобилен телефон или таблет; Б) Възстановяване на разходите за откраднатите/загубените портмоне и/или чанта заедно със застрахованата Карта. |
380 лева (100 лева подлимит на общия лимит)
|
- Дължимото застрахователно обезщетение се изплаща на ползващите се лица, в избраната валутна единица, в срок до 15 работни дни от датата, на която са представени последните поискани от Застрахователя документи.
- Ползващо се лице е Застрахованият/Картодържателят или неговите законни наследници.
При застрахователно събитие е необходимо незабавно да се свържете с нас на тел. 0700 123 32 или да ни изпратите имейл на адрес: claims.life@groupama.bg . При покритие „Комфорт“ е необходимо незабавно да блокирате картата, в който и да е от клоновете на „Банка ДСК” ЕАД или да се обадите на телефонния номер, определен за блокиране на карти, посочен от „Банка ДСК” ЕАД. Повече информация относно правила при настъпване на щета:
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси или в поделение на Банка ДСК.
-
Стъпка 2
Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.
- Смърт
- Пълна трайна нетрудоспособност (ПТН) над 50 %
- Хоспитализация във връзка със злополука*
- При трудова или битова злополука
- Други документи при специфични случаи
- При събитие по покритие „Комфорт“
В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция в Общите условия на застраховката
-
Стъпка 3
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
- Застрахователят се произнася до 15/петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
- Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни.
Застраховките „Спокойствие“ по дебитна/кредитна карта и по кредитна услуга овърдрафт са предназначени за картодържатели на Банка ДСК - физически лица от 18 до 74 навършени години, титуляри на банкови сметки в лева или евро, по които има издадена дебитна или кредитна карта на тяхно име, както и за кредитополучатели на индивидуалeн Овърдрафт.
- С групова застраховка „Спокойствие“ към дебитна/кредитна карта Вие получавате сигурна защита към банкови карти и сметки. Застраховката предоставя финансова подкрепа при неправомерно използване от трето лице на застрахованата карта, включително когато е инсталирана на смарт-устройство, и е в резултат на Кражба, Грабеж или Загуба. Покрити са и всички допълнителни дебитни или кредитни карти към банковата сметка, по която е сключена застраховката
- По застраховка „Спокойствие“ по кредитна услуга овърдрафт, Застрахователят изплаща непогасената част от овърдрафта в съответните застрахователни лимити в случай на злополука на Застрахованото лице.
- Застрахователният договор покрива събития, настъпили на територията на цял свят.
- Покритие „Зпололука“:
- Смърт на застрахования вследствие на злополука;
- Пълна и Необратима Загуба на Автономност в резултат на злополука.
- По застраховките за дебитна и кредитна карта покритие „Злополука“ покрива в посочените лимити и временна неработоспособност във връзка с хоспитализация, вследствие на злополука.
- Покритие „Комфорт"* осигурява защита на парични средства, платежни операции и настъпили финансови загуби по банковата карта:
- Защита при неправомерно използване на картата от трето лице на застрахованата карта, включително когато е инсталирана на смарт-устройство (теглене от банкомат или плащания с картата) в резултат на кражба, грабеж или загуба на дебитната карта.
- Защита на парични средства: покриват се финансови загуби вследствие кражба/грабеж или загуба на изтеглени пари в брой.
- Изплаща се обезщетение до съответните лимити при:
- Кражба на мобилен телефон и/или таблет заедно с дебитната карта;
- Кражба или загуба на портмоне или чанта заедно с дебитната карта (включени в общия лимит по това покритие с подлимит за едно събитие 100 лв.);
- Кражба или загуба на ключове или ключове от сейф, откраднати или изгубени заедно с дебитната карта;
- Кражба или загуба на документи откраднати или загубени заедно с дебитната карта.
* Покритие Комфорт не се предлага по застраховка „Спокойствие“ към кредитна услуга овърдрафт
Застрахователният договор покрива събития, настъпили на територията на цял свят.
- Застрахователната сума за покритие „Злополука» е 2000 лева за трите вида застраховки – „Спокойствие“ по дебитна карта, по кредитна карта и по кредитна услуга овърдрафт
- Застрахователната сума за покритие „Комфорт“ е 1280 лева със съответните подлимити по отделните рискове
- Застрахователната сума е в лева
Застрахователно обезщетение за всеки вид покритие е, както следва:
Покритие "Злополука" | Дебитна карта – ЗС 2 000 лева | Кредитна карта- ЗС 2 000 лева | Овърдрафт – ЗС 2 000 лева |
---|---|---|---|
Смърт в резултат на злополука | |||
Смърт в резултат на злополука
|
Изплаща се застрахователната сума
а
|
Изплаща се до максималния лимит на посочената ЗС и не може да надвишава използваната сума по кредитната карта
|
Изплаща се непогасената част от овърдрафта, но не повече от застрахователната сума.
а
|
Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) от злополука | |||
Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) от злополука
|
Изплаща се застрахователната сума
|
Изплаща се до максималния лимит на посочената ЗС и не може да надвишава използваната сума по кредитната карта
|
Изплаща се непогасената част от овърдрафта, но не повече от застрахователната сума
|
Временна неработоспособност във връзка с хоспитализация вследствие на злополука | |||
Временна неработоспособност във връзка с хоспитализация вследствие на злополука
|
Плащането е в размер на 10 ‰ (промила) от ЗС за този риск за всеки ден хоспитализация след третия ден, но не повече от 180 дни за всички събития злополука за един застрахователен период.
|
Плащането е в размер на 10 ‰ (промила) от ЗС за този риск за всеки ден хоспитализация след третия ден, но не повече от 180 дни за всички събития злополука за един застрахователен период.
|
-
|
Покрити рискове по покритие "Комфорт" | Застрахователна сума (максимален лимит) на застрахователното обезщетение за всяка година |
---|---|
Неправомерно използване на Картата от Трето лице в резултат на Кражба, Грабеж или Загуба на Картата. | |
Неправомерно използване на Картата от Трето лице в резултат на Кражба, Грабеж или Загуба на Картата.
А) Възстановяване на сумата на плащанията, извършени с картата и/или изтеглени от АТМ суми в брой; Б) Разходи и такси за блокиране на Картата, разходи за ре-активиране и издаване на нова карта. |
300 лева(100 лева за едно застрахователно събитие)
|
Кражба/Грабеж или Загуба на изтеглени пари в брой; | |
Кражба/Грабеж или Загуба на изтеглени пари в брой от Картодържателя от банкомат на всяка банка
|
400 лв.
|
Кражба или Загуба на ключове и/или ключове от сейф и/или документи заедно със застрахованата банкова Карта. | |
Кражба или Загуба на ключове и/или ключове от сейф и/или документи заедно със застрахованата банкова Карта.
А) Разходи за подмяна на открадни/загубени лични документи; Б) Разходи за подмяна на открадни/загубени ключове и/или ключове от сейф. |
100 лв.
|
Кражба на мобилен телефон или таблет заедно със застрахованата банкова Карта и кражба или загуба на портмоне или чанта, откраднати или загубени заедно със Застрахованата Карта. | |
Кражба на мобилен телефон или таблет заедно със застрахованата банкова Карта и кражба или загуба на портмоне или чанта, откраднати или загубени заедно със Застрахованата Карта.
А) Възстановяване на разходите за телефонни разговори и SMS/MMS, извършени в периода от 48 часа след Кражбата на мобилния телефон или таблета и възстановяване на разходите за нов мобилен телефон или таблет; Б) Възстановяване на разходите за откраднатите/загубените портмоне и/или чанта заедно със застрахованата Карта. |
380 лева (100 лева подлимит на общия лимит)
|
- Дължимото застрахователно обезщетение се изплаща на ползващите се лица, в избраната валутна единица, в срок до 15 работни дни от датата, на която са представени последните поискани от Застрахователя документи.
- Ползващо се лице е Застрахованият/Картодържателят или неговите законни наследници.
При застрахователно събитие е необходимо незабавно да се свържете с нас на тел. 0700 123 32 или да ни изпратите имейл на адрес: claims.life@groupama.bg . При покритие „Комфорт“ е необходимо незабавно да блокирате картата, в който и да е от клоновете на „Банка ДСК” ЕАД или да се обадите на телефонния номер, определен за блокиране на карти, посочен от „Банка ДСК” ЕАД. Повече информация относно правила при настъпване на щета:
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси или в поделение на Банка ДСК.
-
Стъпка 2
Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.
- Смърт
- Пълна трайна нетрудоспособност (ПТН) над 50 %
- Хоспитализация във връзка със злополука*
- При трудова или битова злополука
- Други документи при специфични случаи
- При събитие по покритие „Комфорт“
В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция в Общите условия на застраховката
-
Стъпка 3
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
- Застрахователят се произнася до 15/петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
- Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни.
Още за притежатели на банкови сметки: