
Застраховка "Комфорт за дома и семейството"
За физически и юридически лица, притежатели на жилища (апартамент, къща или част от къща) напълно завършени, предназначени за живеене и обитавани постоянно.
“Комфорт за дома и семейството“ е комбиниран застрахователен продукт, обединяващ разнообразие от покрити рискове за защита на недвижимо и движимо имущество, както и за членове на домакинството срещу злополука.
- Застраховката предлага богат набор от включени рискове при основно покритие
- Възможност за застрахователна сума до 500 000 лв.
- Възможност за разсрочено плащане на премията без оскъпяване
Защита за Жилище и домашно имущество (Основно покритие):
- пожар, мълния, експлозия, имплозия;
- падане на пилотирано летателно тяло, негови части или товар;
- умишлен пожар;
- природни бедствия;
- земетресение;
- изтичане на вода и пара;
- свличане или срутване на земни пластове;
- удар от превозно средство или животно;
- късо съединение и/или токов удар;
- кражба чрез взлом, чупене на стъкла;
- злоумишлени действия на трети лица;
- гражданска отговорност за имуществени вреди;
- разходи за разчистване, предотвратяване и ограничаване на щетите
Защита при „Злополука“ за членовете на домакинството на възраст от 14 до 64 навършени години (Допълнително покритие):
- "смърт" на Застрахования вследствие на злополука;
- "трайно намалена или загубена работоспособност" над 50% на застрахования вследствие на злополука;
Застраховката е покрива събития, настъпили на територията Р. България.
Премията се определя в зависимост от размера на застрахователната сума. Тя може да бъде платена еднократно или разсрочено на 2 вноски без оскъпяване.
Размерът на застрахователната сума се определя индивидуално от клиента.
Размерът на застрахователното обезщетение се определя поотделно според вида на застрахованото имуществото (движимо или недвижимо) и посочената от клиента застрахователна сума в рамките на застрахователната отговорност за него.
- На тел. 0700 123 32
- в офис на Групама,
- или офисите на брокери партньори на Групама.
Искаш да сключиш полица или се нуждаеш от допълнителна информация?
Моля използвай формата на запитване по-долу.
Повече информация относно правила при настъпване на щета:
ЕКСКЛУЗИВНО ЗА КЛИЕНТИТЕ НА ГРУПАМА!
Единствено по рода си в България и специално създадено за клиентите на Групама, „Groupama Video Assistant“ или GVA e безплатно видео приложение за осъществяване на
оглед при щети в дома ти от разстояние единствено при наличен смартфон или таблет/
За да заявиш услугата, моля свържи се с нас на тел. 0700 123 32
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез телефонно обаждане към 0 700 123 32
- Чрез подаване на Уведомление за щета
- в наш офис
- по имейл – office@groupama.bg
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
Варианти за оглед, според спецификата на събитието и размера на уврежданията:
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон.
- Чрез физически (реален) оглед на мястото на събитието – при щети с големи размери и/или специфични особености около възникналото събитие.
- Работа само по документи.
-
Стъпка 3
Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
- Документи, които се изискват при всички случаи:
- Документ за собственост
- Банкова сметка на Застрахования
- Документи при специфични събития:
- Пожар – служебна бележка от РС ПБЗН
- Земетресение – служебна бележка от сеизмологичен институт към БАН за силата на земния трус
- Кражба – служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
- Злоумишлени действия на трети лица - служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
-
Стъпка 4
Калкулиране на вредите
- Чрез експертна оценка: оценяват се конкретно установени увреждания по застрахованите обекти, съгласно средни пазарни цени за възстановяване на имуществото във вида му преди събитието.
- Чрез представяне на предварителна оферта и фактури, след предварително одобрение от страна на Застрахователя.
-
Стъпка 5
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента.
За физически и юридически лица, притежатели на жилища (апартамент, къща или част от къща) напълно завършени, предназначени за живеене и обитавани постоянно.
“Комфорт за дома и семейството“ е комбиниран застрахователен продукт, обединяващ разнообразие от покрити рискове за защита на недвижимо и движимо имущество, както и за членове на домакинството срещу злополука.
- Застраховката предлага богат набор от включени рискове при основно покритие
- Възможност за застрахователна сума до 500 000 лв.
- Възможност за разсрочено плащане на премията без оскъпяване
Защита за Жилище и домашно имущество (Основно покритие):
- пожар, мълния, експлозия, имплозия;
- падане на пилотирано летателно тяло, негови части или товар;
- умишлен пожар;
- природни бедствия;
- земетресение;
- изтичане на вода и пара;
- свличане или срутване на земни пластове;
- удар от превозно средство или животно;
- късо съединение и/или токов удар;
- кражба чрез взлом, чупене на стъкла;
- злоумишлени действия на трети лица;
- гражданска отговорност за имуществени вреди;
- разходи за разчистване, предотвратяване и ограничаване на щетите
Защита при „Злополука“ за членовете на домакинството на възраст от 14 до 64 навършени години (Допълнително покритие):
- "смърт" на Застрахования вследствие на злополука;
- "трайно намалена или загубена работоспособност" над 50% на застрахования вследствие на злополука;
Застраховката е покрива събития, настъпили на територията Р. България.
Премията се определя в зависимост от размера на застрахователната сума. Тя може да бъде платена еднократно или разсрочено на 2 вноски без оскъпяване.
Размерът на застрахователната сума се определя индивидуално от клиента.
Размерът на застрахователното обезщетение се определя поотделно според вида на застрахованото имуществото (движимо или недвижимо) и посочената от клиента застрахователна сума в рамките на застрахователната отговорност за него.
- На тел. 0700 123 32
- в офис на Групама,
- или офисите на брокери партньори на Групама.
Искаш да сключиш полица или се нуждаеш от допълнителна информация?
Моля използвай формата на запитване по-долу.
Повече информация относно правила при настъпване на щета:
ЕКСКЛУЗИВНО ЗА КЛИЕНТИТЕ НА ГРУПАМА!
Единствено по рода си в България и специално създадено за клиентите на Групама, „Groupama Video Assistant“ или GVA e безплатно видео приложение за осъществяване на
оглед при щети в дома ти от разстояние единствено при наличен смартфон или таблет/
За да заявиш услугата, моля свържи се с нас на тел. 0700 123 32
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез телефонно обаждане към 0 700 123 32
- Чрез подаване на Уведомление за щета
- в наш офис
- по имейл – office@groupama.bg
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
Варианти за оглед, според спецификата на събитието и размера на уврежданията:
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон.
- Чрез физически (реален) оглед на мястото на събитието – при щети с големи размери и/или специфични особености около възникналото събитие.
- Работа само по документи.
-
Стъпка 3
Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
- Документи, които се изискват при всички случаи:
- Документ за собственост
- Банкова сметка на Застрахования
- Документи при специфични събития:
- Пожар – служебна бележка от РС ПБЗН
- Земетресение – служебна бележка от сеизмологичен институт към БАН за силата на земния трус
- Кражба – служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
- Злоумишлени действия на трети лица - служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
-
Стъпка 4
Калкулиране на вредите
- Чрез експертна оценка: оценяват се конкретно установени увреждания по застрахованите обекти, съгласно средни пазарни цени за възстановяване на имуществото във вида му преди събитието.
- Чрез представяне на предварителна оферта и фактури, след предварително одобрение от страна на Застрахователя.
-
Стъпка 5
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента.
Подобни продукти