Обратно към Кариери
Специалист застрахователна дейност – обслужване на клиентите и подпомагане на продажбите
20 октомври 2022
"Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:
- във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
- 12 милиона членове и клиенти;
- 32 500 служители;
- Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.
В България „Групама“ е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ: - Изготвя и поддържа регистър на бланки под строга отчетност, свързани с продажбата на застрахователни продукти, както и тяхното съхранение съгласно вътрешните процедури в компанията;
- Следи за свободните наличности на бланки в клонова мрежа в Групама и при посредници - партньори. Заявява нови количества към доставчик и изпраща заявените количества бланки към посредници или регионални агенции;
- Анулира и бракува негодни бланки и организира всички правни действия по изваждането им от употреба;
- Извършва проверки на място за наличните бланки и спазването на процедурите в регионалните центрове на Групама; Участва в инвентаризациите на бланките, налични при посредници;
- Отговаря за администрирането на всички заявки относно създаване на достъпи в системите на компанията:
- дефинира потребителски групи за достъпи до ИС ИНСИС;
- конфигурира комисионни на посредници агенти в ИС ИНСИС;
- месечно актуализира данните за агентската структура в ИС ИНСИС;
- Участва в изготвянето на периодични, единични и други справки за нуждите на търговски структурни единици;
- Участва в процеса на комуникация с различни институции.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА: - Висше техническо или икономическо образование;
- Минимум 1 година опит на подобна позиция;
- Добра компютърна грамотност - MS Office;
- Добро ниво на владеене на английски език;
- Личностни качества: адаптивност, гъвкавост, фокус към клиентите, инициативност, организираност, аналитичност, добри комуникативни умения за работа в екип.
ПРЕДИМСТВА НА КАНДИДАТА: - Професионален опит в застрахователна компания;
- Предходен опит с информационната система INSIS.
КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА: - Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
- Възможност за работа от дома (Home-office policy);
- Допълнителна здравна застраховка и мобилен план;
- Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
- Тийм-билдинг програми;
- Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
- Възможност за развитие и допълнителни обучения.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и посочeте позицията, за която кандидатствате.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.